Известие

Collapse
No announcement yet.

газов инжекцион на 3.2jts

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Нито газа ни е газ, нито бензина ни е бензин, така че по-добре по-малкото зло.
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от antonyonkov Покажи съобщение
      Сметките ти мисля, че не са правилни, но не ми се задълбава.

      Мисля, че е добре да поддържаме добрия тон тука, а не да се обиждаме на комплексари и други подобни.
      ок

      за сметките... общо взето са правилни .. има и по-елементарна логика

      газта е 2 пъти по-евтина от бензина, на газ колата ти харчи с 10-15% повече кг/л на КМ, така че горе долу разходите са 2 пъти по-малки
      sigpic
      днес съм в почивка ---

      Comment


      • #33
        Всеки да кара на каквото си иска, може и на един крак да подскача до колата си. Който на каквото му отърва.

        Стояне, аз като те слушам ще взема да си бодна едно газово ма не на джипа. Нема ли да е забавно, пък и знаеш колко ми е акъла. Ще настане голям фън...
        Range Rover Vogue 4.4
        Rexton 270 cdi
        Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
        Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
          ок

          за сметките... общо взето са правилни .. има и по-елементарна логика

          газта е 2 пъти по-евтина от бензина, на газ колата ти харчи с 10-15% повече кг/л на КМ, така че горе долу разходите са 2 пъти по-малки
          Не е точно така, на газ разходите са 2/3 от на бензин. Кола, която на бензин ти гори 30лв, на газ ти гори 17лв + бензинец Моята на една смяна на масло спестява 1000лв. Това на 10 000км. Общо за 4 години ми е спестила повече от 7000лв.
          Лично аз на 3,2 не бих сложил
          1 Уредбата е златна.
          2 Икономията е спорна, щом гори и бензин
          3 Имидж
          4 Колата и без ГИ е супер наблъскана
          5 За толкова скъпа кола искам да има багажник
          6 Допълнителни килограми
          7 Един ден мноооого трудно ще се продаде
          Last edited by code; d.m.y г., 20:12.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #35
            Айде аз да кажа защо сметките не са правилни... колата освен газ, харчи и бензин (освен ако не си с най-еФтЕната уредба и гъзарееш с това, че "палиш на газ")... На около 100 км изминати на газ, харчиш минимум 5-6 лева в бензин (ама ми се струва малко), а пък ако искаш да си пазиш колата, на всеки 300-400 км изминати на газ, ще покарваш поне 20-30 на бензин (демек дослагваме средно още 3-4 лева на 100 км изминати)... Това само в гориво... Газовата уредба има филтри, които хич ама хич не са без пари и се сменят реално на 10К ама може да се наложи и на по-малко (сложи още един лев средно на 100 км изминати)... А да, трябва всяка година да ходиш и на преглед на уредбата (добави още 1 лева към 100-те км изминати)... И остава следното нещо: на газ дори и с най-хубавите инжекциони, всичко по колата е по-"чувствително"... Първо ще замине катализатора ако е имала, после ще разбереш, че свещите и кабелите всъщност имат доста по-къс живот отколкото ако ги караш на бензин (продължавай с левчетата за 100 изминати километра) и на последно място, когато нещо милимунда мръдне в настройката поради някаква причина (а причини невероятно много и разнообразни) - тичай при газаджия... И дори и да не ти вземат пари или да ти вземат минимални пари, нервите с това ходене и загубеното време в такива разправии когато нещо се закучи поне за мен си струва още левчета на изминатите километри... И накрая колата ти даже върви поне малко по-зле отколкото на бензин...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от tanatos Покажи съобщение
              Всеки да кара на каквото си иска, може и на един крак да подскача до колата си. Който на каквото му отърва.

              Стояне, аз като те слушам ще взема да си бодна едно газово ма не на джипа. Нема ли да е забавно, пък и знаеш колко ми е акъла. Ще настане голям фън...
              вече чувам виковете на тълпата която се е запътила да те гори на кладата ахахахахах

              горните 2 поста вече ги приемам, а не неща свързани със срам на бензиностанция
              sigpic
              днес съм в почивка ---

              Comment


              • #37
                И все пак остават въпросите: за какво ти е двигател 3.2 ако ще въртиш по 100 км на ден в града? И за какво ти е двигател 3.2, ако нямаш възможност да го "храниш"?
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #38
                  Колеги смятате ли че е възможно поставяне на ГИ на JTS ?
                  Аз честно казано от 1 година търся такова чудо но в Бг няма -само в Холандия и то на ВАГ .
                  Съжалявам ако прекъсвам сметките без кръчмар.
                  AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                    И все пак остават въпросите: за какво ти е двигател 3.2 ако ще въртиш по 100 км на ден в града? И за какво ти е двигател 3.2, ако нямаш възможност да го "храниш"?
                    Главно тук акцентирах и аз.

                    А икономията, както е казано по-горе /а и аз съм го виждал по себе си/ не е на 50%, спорно е дали и 1/3 спестяваш.

                    2.4JTDm

                    Comment


                    • #40
                      В mobile.de от 2231 Алфи 159 има 1 на газ и то на метан, и то 1,8
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        В mobile.de от 2231 Алфи 159 има 1 на газ и то на метан, и то 1,8
                        Това значи ли че не може да се сложи ГИ на ЖТС?
                        AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                        Comment


                        • #42
                          По-скоро е възможно и . . . безсмислено.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #43
                            Да го напиша пак , JTS е по-специален двигател и когато превключи на газ - той гори и бензин и газ.

                            robygas : "А имено - едните решават проблема с охлаждането на бензиновите дюзи/ щото това е най големия проблем/ със редуването на тактовете на всеки цилиндър- бензин -газ /доколкото помня така беше при BRC/ , докато при Би-газ го решават 80/20% газ-бензин като едновремена работа на двете горива, това което каза колегата. Пак повтарям :- не съм изпадал в подробности, но тези двигатели вече се правят и това не е от вчера."
                            ...

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                              И все пак остават въпросите: за какво ти е двигател 3.2 ако ще въртиш по 100 км на ден в града? И за какво ти е двигател 3.2, ако нямаш възможност да го "храниш"?
                              отговарям примерно: заради кефа който ти прави тоя мотор без значение по колко км правиш!!! И второ-защо да даваш два пъти повече пари за гориво след като има алтернатива,и то съвсем нелоша

                              според мен не е проблема в имането, а в даването на "грешни" пари за бензин в случая ...

                              в крайна сметка както казаха колегите:всеки сам си решава на какво да кара.

                              Важното е да се дава ГАЗ,било то в буквалния смисъл газ, или бензин
                              146 Turbo

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                                [/COLOR]"А имено - едните решават проблема с охлаждането на бензиновите дюзи/ щото това е най големия проблем/ със редуването на тактовете на всеки цилиндър- бензин -газ /доколкото помня така беше при BRC/ , докато при Би-газ го решават 80/20% газ-бензин като едновремена работа на двете горива, това което каза колегата. Пак повтарям :- не съм изпадал в подробности, но тези двигатели вече се правят и това не е от вчера."
                                Именно, ще е много голяма далавера вместо 15 бензин, да ти гори 15 газ и 4 бензин 20% са си 3литра и слагам минималното за палене - 1л.
                                На практика спестяваш едно нищо, а уредбата струва мама и тате. И което също е много важно - не виждам кой ще ти я направи читаво и ще я поддържа.
                                Last edited by code; d.m.y г., 22:39.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X